joelririmasse.reismee.nl

Porto Alegre

Mijn trip naar Porto Alegre (Zuid-Brazilie) zit er alweer bijna op. Over een paar uurtjes vlieg ik naar Foz de Iguacu.

De paar dagen hier waren leuk. Porto Alegre is een grote stad en erg modern in vergelijking met de andere steden waar ik geweest ben. Het hostel was prima. Na twee maanden eindelijk weer is warm kunnen douchen. :D Heb hier weer veel mensen leren kennen. Zo ging ik hier naar een club met een Argentijn, Mexicaan en een Franse. Om de club binnen te komen kon je niet betalen met geld, maar moest je 1 kg. hondenvoer meenemen. Stond iedereen voor de club met een zak hondenvoer :p

Ik sliep op een kamer met een Argentijn die hier een half jaar studeert. Hij was hier zelf ook pas en met hem ben overal heen geweest. Onder andere een stadstoer. En naar een feest voor  exchange students hier. Deed maar even net alsof ik hier ook advertisement aan het studeren ben :p Heb ook aantal mensen leren kennen die dezelfde periode als mij naar Rio de Janeiro gaan. Dus die zie ik daar dan weer :)

Ik kijk nu uit naar de watervallen. Hoop dat het weer goed is :)

Reacties

Reacties

Violette

Hoi Joel,

Via Travelactive zag ik jou reisverhaal. Eind okt vlieg ik naar Maceio om een taalcursus te volgen + vrijwilligerswerk. Ben onder de indruk van je verhalen, erg leuk om te lezen. Geniet er nog even van!

Groetjes,

Violette

Demian & Stephanie

Hi Joel,
We zijn weer helemaal bij gelezen en we hebben al je nieuwe foto's gezien. T zal nu allemaal wel voorbij vliegen. Geniet er nog lekker van! Liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active