joelririmasse.reismee.nl

Brasilia

Stedentrip naar Brasilia de hoofdstad van Brazilie zit er alweer bijna op. Morgen vlieg ik naar Porto Alegro.

Ik heb hier in Brasilia niet heel veel gedaan. Had even een paar dagen nodig om bij te komen van de afgelopen twee maanden. Zat met mijn hoofd ook nog teveel bij de jongens van Amai. Het hostel waar ik verblijf is ook echt te saai (maar is ook het enige hostel in Brasilia). Het ligt ver buiten het centrum en er zijn bijna geen gasten.

Als je van architectuur houdt dan is deze stad geweldig. Er staan hier hele aparte en mooie gebouwen. Ben overal even langs geweest. Daarnaast heb ik vooral liggen chillen in een park hier. Het weer hier was prima +27gr. :)

Gelukkig gaat het met mijn Portugees steeds beter.Maar dat moet ook wel nu ik alleen op reis ben :p

Tchau!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active