joelririmasse.reismee.nl

Iguassu Falls

En ook mijn trip naar Foz do Iguacu zit er alweer bijna op. De watervallen zijn echt te mooi. Heb ze bezocht samen met een jongen uit Duitsland en een meisje uit Oostenrijk. Beide leren kennen in het hostel :)

We zijn eerst een middag naar de Braziliaanse kant geweest. Erg mooi. Vanaf deze kant heb je een goed overzicht van de watervallen. Maar de Argentijnse kant is nog veel mooier! Hier zijn we de volgende dag naar toe gegaan. Het park is groter en je kan heel dicht bij de watervallen komen. Dat hebben wel dan ook gedaan met een boot. Was meer douchen onder de watervallen. We waren zeiknat. Gelukkig is het hier de hele week al +30 gr. ideaal weer om de watervallen te bezoeken. Enige nadeel aan mijn trip naar Argentinië was dat ik daar iets verkeerds had gegeten. Heb een hele avond en nacht lopen kotsen :( woensdag daardoor niet veel gedaan. Donderdagmiddag ben ik naar het centrum geweest en vandaag naar een vogelpark. Het hostel ligt midden in de natuur en ver van het centrum. Maar de omgeving hier is super mooi.

Morgenochtend vlieg ik naar Sao Paulo waar ik weer een aantal vrienden zal zien. Gaat een leuke week worden :)

Heb trouwens mijn reisschema gewijzigd. Heb besloten om iets korter naar Rio de Janeiro te gaan, zodat ik mijn laatste week in Brazilië met mijn maatjes van Amai in Maceio door kan brengen. Heb mijn maatje Wellingthon al gesproken en de jongens zijn blij dat ik eerder terugkom. Ze wilden precies weten hoelaat ik bij het huis ben, zodat ze mij kunnen opwachten. Zal een mooie afsluiting van mijn reis naar Brazilië worden. Een reis die ik nooit zal vergeten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active