joelririmasse.reismee.nl

Vrijwilligerswerk

Ik heb een project gevonden waar ik volgende week ga beginnen. Ik ga werken in een opvanghuis waar 15 jongens wonen. Ze zijn tussen de 7 en 15 jaar oud. Zal vooral activiteiten met ze gaan doen. Het opvanghuis heeft weinig geld en kan alles nu maar net rond krijgen om het huis open te houden. Ze weten niet hoelang ze dit nog kunnen volhouden, maar ze doen hun best.

Het huis zelf zag er redelijk goed uit. Ze hebben een klaslokaal, lokaal met computers en beamers. En ook een kamer met apparatuur voor een tandarts.

Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe hun dagindeling eruit ziet. Het gesprek met de directeur was in het Portugees. Nu kan ik door de taalcursus al wel veel verstaan, maar af en toe ging het te snel :). Zal jullie op de hoogte houden.

Maar ik ben blij dat ik nu ook wat kan gaan doen hier voor de lokale bevolking.

Reacties

Reacties

Demian en Stephanie

Leuk, leuk, leuk! Wanneer ga je daar beginnen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active